0 producten in het mandje
  • No products in the cart.

Vraag & antwoord

VRAAG EN ANTWOORD

Hieronder treft u een overzicht aan van de meest gestelde vragen met het bijbehorende antwoord.
Voor al uw overige vragen verwijzen wij u naar onze contactgegevens.
Wij staan u graag te woord voor al uw vragen!

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Afhankelijk van de grootte en het totaal gewicht van uw bestelling, zal uw bestelling of via de post, zoals bijvoorbeeld PostNL, of via een vrachtvervoerder bezorgd worden.

Voor postpakketten gelden de standaard PostNL verzendtarieven.
Voor vrachtvervoer geld een bijdrage van € 60,-

Wat zijn de levertijden?

De levertijden zijn afhankelijk van de soort van het product en de actuele voorraad status. Kleine pakketten welke via de post verzonden worden, worden doorgaans binnen 2 werkdagen ( PostNL ) bij u bezorgd. Grotere producten worden doorgaans binnen 7 werkdagen bezorgd.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij het bestellen van een product heeft u de volgende betaalmogelijkheden:

— Contant of PIN bij afhalen.
— Vooraf via iDEAL bij bezorgen.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd!
Mist u een onderdeel?

Laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten door ons te bellen of een e-mail te sturen naar info@jafo.nl.

Begin met chatten!
Hulp nodig?
Hallo, kan ik je helpen?